2017. augusztus 19., szombat

Time to say good bye


Eljött ismét a búcsú ideje, már a buszon zötykölődünk Incheon fele, de nem szomorkodunk, hiszen pár nap múlva a párom szülei és a nagynéniék jönnek Magyarországra. Szomorú csak azért vagyok, mert a nővér  nem tud eljönni az esküvőre, ezért csak sokára találkozunk ismét. A kisfia  csupán az utolsó napra barátkozott meg velem igazán. Viszont tegnap este adott nekem puszit, és mutatta, hogy vegyem fel az ölembe, úgyhogy jól sikerült a búcsú! :) Sőt egy hét alatt megtanítottam pacsit adni, és mikor mondtam neki, hogy high five, már nyújtotta a kezét felém! :D

Tegnap ebédre yukgaejang levest ettünk, ez azért számít különlegesnek a családban, mert elméletileg a gulyáslevesre hasonlít. Nem akartam mondani, hogy szerintem nem igazán, de mindentől függetlenül tényleg nagyon ízletes volt.



Délután felkerestünk egy szemüvegboltot, mert a párom új lencsét szeretett volna csináltatni. Mondtam neki, hogy nem kellett volna az utolsó pillanatra hagyni, mert nem fog elkészülni. Csak nevetett. Tudjátok, hogy mennyi idő volt, mire megcsinálták? 15 perc. Mialatt várakoztunk az én szememet is megnézettük, mert érzem, hogy egy kicsit romlott. Több ideig vizsgálgattak, mint amennyi az új lencséknek kellett. Nem csak a hagyományos számokat mutogatta végig az optikus, hanem többféle géppel is bemérte a szemem, így nagyon pontos képet kaptunk az állapotáról. Azt ajánlották, hogy csináltassunk egy szemüveget nekem is. Így hát ezer keret közül próbáltam kiválasztani azt a darabot, ami a legkevésbé áll rosszul, majd az én szemüvegemnek is kellett újabb 15 perc, hogy elkészüljön. :)

A hazafelé vezető úton láttunk a fákon kabócákat és sikerült is megörökítenem egyet! Sőt még egy imádkozó sáska is elkezdett pózolni nekem! :D



Ezzel a szerencsehozó cicával búcsúzom most tőletek is egy darabig. Az esküvő után biztosan fogok még bejegyzést írni, utána pedig a következő utazásnál találkozunk ismét. Remélem, hogy tetszettek az írásaim, köszönöm, hogy ilyen rengetegen velem tartottatok!

Még több fotóért kövessetek Instagramon: @jangcsilla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése